תפריט יצירת קשר טלפון

צילום הריון - להשתחרר מהמתחים

צילום יכולה להיות סיטואציה מאוד מלחיצה. יש אנשים שרק מלהיות במקום הומה אדם מרגישים לא בנוח כאילו המבטים מופנים אליהם אז לעמוד בסטודיו לבד על הבמה כשמצלמה מופנית כלפייך יכולה להיות סיטואציה מלחיצה אפילו יותר.

עם זאת, צילום הריון יכולה להיות חוויה מאוד נעימה ומפנקת ברגע שנכנסים אליה. בגלל זה צריך לבחור בצלמת הריון נינוחה שיש לך כימיה איתה ואת מרגישה איתה יותר בנוח. היא תדע בעזרת הניסיון והחן שלה לעזור לך להיות יותר משוחררת ולמרות שבהתחלה את תרגישי קצת מתוחה תוך זמן קצר את תרגישי שאת משתחררת ואז תוכלי לצלם איזו תמונה שמתחשק לך בלי למצמץ פעמיים.

את המתח מול המצלמות פחות מרגישות הנשים ההריוניות כי הן באות לצילום הריון במטרה זו ולכן הן יודעות אך בכל זאת זה קיים. מי שמרגיש את המתח הזה הם בדרך כלל המתלווים שלא יודעים מה מצפים מהם בסיטואציה כזאת. הבעל או הילדים שמצטרפים לא מרגישים בנוח בהתחלה אבל כמו שאמרנו - נכנסים לזה. אצל הילדים זה אפילו יותר בעיה, במקרים רבים הם אפילו לא משתפים פעולה אבל במקרה הזה צריך לתת להם לבוא מרצון. הם יכולים לשבת על הבמה והצלמת תחכה לרגע המתאים כדי לתפוס תמונה אותנטית או שהם יכולים לשבת בצד ולראות את כולם מצטלמים. במקרה כזה, הם ירצו מהר מאוד להיכנס למרכז העניינים כשהם יראו שכולם ממשיכים כרגיל.

צילום הריון זו חוויה מאוד משחררת גם אם היא לא נראית כך מהצד. עובדה.

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X