תפריט יצירת קשר טלפון

אלבום הריון

לאמא שלי אין אלבום הריון. למען האמת, באלבום התמונות שלה, אין אף תמונה מהתקופה שהייתי בבטן שלה... ואפילו שאבא שלי אמן מוכשר, הם בטח לא חשבו על 'אלבום הריון אמנותי' למשל...
המצלמה הרוסית הכבדה, ממנה אבא שלי הוציא תמונות נוף (דווקא לא רעות בכלל), ישובה עדיין בנרתיק העור החום שלה, מפארת את אחד הארגזים בבוידעם ומשמשת עדות לתקופה אחרת.

שנות השישים. רגע לפני שנולדתי ושנייה לפני שנולדו הגלולות, הסמים והאהבה החופשית... 
גם אם אמרו לי אז שהחסידה היא זו שהביאה אותי, איכשהו אני נוטה להאמין שגם לאמא היה חלק בזה... הוכחות של ממש אין, או כמו שסבתא שלי הייתה אומרת 'אין דוקומנטים'... לא של אלבום הריון ולא של סתם תמונות בטן.
מאז לא עצרה מכונת הזמן מלכת ולא מעט דברים השתנו -
האופנה הפכה ל'טרנד', חודשי ההיריון מחושבים בשבועות, אם רק נרצה נוכל לדעת מה יש לנו בבטן, המצלמות שודרגו לדיגיטאליות, הגניקולוג צורב לנו דיסק של העובר, חיתולי הבד הפכו לטיטולים, לבנות מותר ללבוש גם צבעים אחרים מלבד וורוד ובעוד את משמינה וסוחבת איתך בטן הריונית... בן-זוגך אומר לכולם: "אנחנו בהריון...!" או "אולי נעשה לנו אלבום הריון?" 
'לנו...?' את חושבת לעצמך ובוהה לו בכרס 'נעשה לנו אלבום הריון...?' 
תוך שהוא שותף כמעט מלא לסערת ההורמונים שמשתוללת לא פעם, ולשינויים הפיסיולוגיים שאת עוברת, הוא מחליט לשלוף את המצלמה ולתעד אותך בתמונה, אותה ירצה להכניס אחר-כך לתוך אלבום הריון שיקדיש לך, בדיוק כשאת מקפלת כביסה. בלי קשר להריון ומבלי לזלזל בכוונתו הטובה להפתיע אותך עם אלבום הריון, מעטות הנשים שמרגישות זוהרות ברגע הזה...
אלבום הריון, גם כשהצילום טבעי, יכול לשמש לכם מזכרת מופלאה מתקופה קסומה.
אבל אם יש אופציה לצילום של אלבום הריון בסטודיו, מול תאורה נכונה ועין מקצועית, הרי שכדאי לנצל אותה.
זו הסיבה, שאני ממליצה לך לקחת פסק זמן מהכל ולהתפנק בחוויה כיפית של צילומי סטודיו. מן הסתם, אלבום הריון ייראה אחרת, כשאת נינוחה, רגועה, קורנת, נשית וסקסית.
תוכלי כמובן לבחור אם לבוא לבד, עם בן/בת הזוג, עם הילדים, עם הדודה וכן... כבר יצא לי לצלם לא פעם משפחות מרובות... חיות מחמד, שכיכבו מול עדשת המצלמה. לאחר הצילומים, תוכלי לבחור את כל אותן תמונות שתרצי לאגד בתוך אלבום הריון שהוא קודם-כל שלך.
צלם או צלמת הריון טובים, יידעו להחמיא לך בזוויות הצילום, להלביש אותך בבגדים הנכונים, לצייד אותך בפריטים המתאימים ולבחור איתך את התנוחות בהן תרגישי הכי נוח ותיראי הכי טוב. 
וכשלכל אלו מתווספת תאורה רכה ומלטפת ועבודת עיבוד מקצועית, מבטיחה לך שתזכי למחמאות ותרצי להראות לכל העולם אלבום הריון בו את מככבת. את והבטן.
אלבום הריון מקצועי, לא ישכב סתם על המדף... זה לא סתם עוד אלבום... מעבר ליופי ולאומנות שבו, אלבום הריון מכיל בתוכו תחילתם של חיים חדשים...
והכי חשוב, כשהנסיך... זה שגדל בתוכך עכשיו, ידפדף בין דפיו של אלבום הריון שכזה, הוא לא יצטרך להגיד כמוני:
"באלבום התמונות של אמא שלי, אין אף תמונה מהתקופה שהייתי בבטן שלה..."

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X