תפריט יצירת קשר טלפון

בוק בת מצווה

'כשאני הייתי בת שתיים-עשרה, הכל היה אחרת...' 
את המשפט הזה שמעתי עשרות פעמים מאמא שלי, והנה, הגעתי לגיל שגם לי מותר להשמיע אותו ולו מזווית אחת, זו שמאחורי המצלמה. 
אז לכל מי שרוצה בוק בת מצווה, ואולי גם להורים של כלת השמחה או חתן המצווה, רגע לפני שאתם באים לסטודיו, משתפת אתכם בשאלות שנשאלתי ותשובות שעניתי, כולן סביב צילומי בוק בת מצווה וכן... גם בוק בר מצווה.
למה צריך בוק בת מצווה?
על זה סבתא שלי הייתה אומרת 'לא צריך... אבל כיף שיש'.  בדומה ללא מעט דברים בחיים, אם אפשר... אז למה לא? ואולי לא סתם הפכו צילומי בוק בת מצווה לטרנד... מעבר לחוויה הכייפית בצילומים עצמם, ישמש לכם הבוק מזכרת מצולמת מאותו גיל בו שולטים התמימות, האושר והנעורים.
למה צריך צלמת מקצועית בשביל בוק בת מצווה?
נכון. פעם הסתפקנו בלבקש מדוד משה שיצלם, תוך כדי שדודה ציפורה עומדת ממול וצועקת לנו לחייך... אבל בואו נודה שהזמנים השתנו. צילומי בוק בת מצווה של היום, נערכים בסטודיו מאובזר, הכולל רקעים, תאורה מיוחדת, אפשרות לזוויות צילום מיוחדות ופריטים שונים, אשר יוסיפו לאיכות ואופי הצילומים. צלם או צלמת מקצועיים, יידעו להשתמש בכל אלו בצורה הטובה ביותר, מה שיוביל לתוצאה הטובה ביותר... בוק בת מצווה שייראה גם מגניב וגם מקצועי. 
האם אפשר להפתיע במתנת בוק בת מצווה?
אפשר ורצוי. שיקום מי שלא אוהב מתנות והפתעות נעימות... בהתחשב בעובדה שחלומן של רוב הנערות זה בוק בת מצווה, אין מצב שהפעם תפספסו עם המתנה.  
אילו פריטים צריך לצילום בוק בת מצווה?
מי אמר שלא כל יום פורים...?! בסטודיו מחכים לכם לא מעט פריטים מגניבים, אבל סביר להניח שגם בבית יש לכם בגדים ואביזרים שונים, שיחמיאו ויוסיפו חן לצילומים בכלל ולצילומי בוק בת מצווה בפרט: ג'ינסים, חולצות טי, נעליים, משקפיים, כובעים, שרשראות, שמלות, חצאיות... אם יש לכם תחביב מיוחד כמו ג'ודו או באלט, אתם מוזמנים לקחת תיק גדול, לדחוס בו את כל ה'חליפות המקצועיות', להעמיס עליו גם את כל השאר ויחד נזרום עם מה שיש. 
כמה זמן לוקחים צילומי בוק בת מצווה? 
כדי לא להיות בלחץ וליהנות מכל רגע, כדאי לקחת בחשבון סביב שעתיים של בילוי משותף שלנו, הכוללים גם צילומים וגם קצת הפסקות קלות לשתייה ונשנושים. 
האם צריך תספורת או איפור מיוחד לפני צילום בוק בת מצווה? 
תלוי את מי שואלים... אם את שואלת אותי, אז לא. אין צורך. כל צלם יכוון אותך לסגנון הייחודי לו. אישית, אני מעדיפה את הצילומים הטבעיים יותר, בהן תיראי כמו דוגמנית יפה, זוהרת ובכל-זאת... טבעית. כך תוכלי להיראות בוגרת, מבלי לאבד את תום הנעורים השובבני שתקריני. 
האם צילומי בוק בת מצווה עוברים עיבוד אומנותי?
ברור. לצד התמונות הטבעיות, בכל מה שנוגע לבוק בת מצווה, אין סיבה לפסול את עבודת העיבוד, שנעשה ברמות שונות ובהתאם לבקשת המצולמים. הוא יכול לחסוך לנו זמן נסיעה, כשעבודת העיבוד 'תשתיל' אתכם מככבים בפרסומת חוצות על מגדלי עזריאלי למשל, או סתם לחסוך עוגמת נפש מפצעון קטן, שהחליט לצאת דווקא לפני הצילומים וייעלם מיד אחריהם, בעזרתו האדיבה של הפוטושופ. 
האם מקבלים רק את התמונות שייכנסו לאלבום בוק בת מצווה?
נראה לכם...?! בנוסף לאלבום מדהים שתשוויצו איתו ובצדק... תקבלו את כל חומר הגלם מהיום המופלא הזה גם על דיסק. מה שאומר שכל התמונות (ותהיינה המון...) יישמרו לכם באיכות הכי גבוהה גם על דיסק שתקבלו מתנה, איתו תוכלו להשתמש כמצגת באירוע, תוכלו להדפיס תמונות נוספות אם תרצו, להעלות אותן לפייסבוק, או סתם לשלוח במייל לדוד משה ולאשתו ציפורה, שבינתיים כבר הפנימו כי הזמנים השתנו...

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X