תפריט יצירת קשר טלפון

צילומי הריון בצפון

כמעט כל מקום בעולם, יכול להתאים כרקע לצילום. דמיינו צילומי הריון בצפון אמריקה למשל, לצד מפלי מים אדירים או תחת עצי הסקוויה... ומה דעתכן על דרום אוסטרליה כתפאורה? בתכל'ס, מה איכפת לנו להרחיק למען צילומי הריון בצפון אפריקה...? אפילו לשכב על דיונה לוהטת בשביל צילום טוב, זה לא רע... אני מודה שהייתי שמחה לטוס איתכן, כדי לעשות לכן בוק מיוחד של צילומי הריון בצפון הודו. נצטלם, נעשה איזה טראק קטן, נספוג קצת הימלאיה ונחזור.

אין ספק, כי העולם יכול לזמן לנו שפע של אתרים שיתאימו לנו. אנחנו יכולות לפנטז על צילומי הריון בצפון העולם או בדרומו, לבכות על כך שאנחנו לא יכולות לקום ולצאת ככה, כמו שאנחנו, עם תיק קטן ביד, לסט צילומי הריון בצפון איטליה, או לשמוח בחלקנו עם מה שמזמנת לנו ארצנו הקטנטונת...

לא שזה רע לפנטז, אבל מסתבר שגם פה אפשר לעשות את זה. ויותר מזה, אתן לא חייבות לגור בגליל העליון כדי לעשות לכן צילומי הריון בצפון. התמזל מזלנו, והארץ שלנו לא כל-כך גדולה וגם פה יש לנו כמה מפלים שאנחנו יכולים להתפאר בהם. נכון, לא כל צלם ייצא איתכן לשטח למען צילומי הריון בצפון הארץ או בדרומה, אבל גם בסתם טיול, תוכלנה להצטלם בתמונות עם נופים קצת שונים ולהוסיפן לאלבום התמונות שלכן, גם אם זה אומר שתטיילו בתקופת ההריון.  

לפני כחודש, הצטלם אצלי בסטודיו זוג תל-אביבי. מבחינתם, 'להרחיק' עד הוד-השרון, זה כמעט כמו נסיעת שטח למדבר, או לפחות נסיעה בג'יפ ממוזג בשביל צילומי הריון בצפון... רגע לפני שנפרדנו אחרי הצילומים בסטודיו, הם סיפרו לי כי מכאן הם נוסעים לצימר ברמת-הגולן. 'נראה לכם?  אמרתי... 'אולי אתם לא יודעים, אבל אתם נוסעים כדי לעשות לעצמכם בוק של צילומי הריון בצפון...' הצעתי להם כי בין הטבילה בג'קוזי לישיבה על מרפסת הצימר, ישלפו מצלמה ונתתי להם כמה טיפים לצילום הבטן. את התמונות שצילמו, הוספתי לאלבום המעוצב. אלבום מקסים, שכלל צילומי סטודיו במרכז בחלקו האחד, ובחלקו האחר צילומי הריון בצפון. התמונות הנוספות, בהן הנוף והאווירה היו שונים, הוסיפו לייחודיות האלבום. 

חלק מיתרונותיו של העידן הדיגיטלי, הם הקלות של שליחת התמונות במייל וכשלזה מצטרפות אפשרויות בלתי מוגבלות של עיצוב אלבומים, תוכלו לשלב בין צילום הריון מקצועי וצילום חובבני, שייראה מליון דולר. כמו שאמרתי, במקרה הזה שולבו צילומי הריון בצפון עם צילומי הריון במרכז, לתפארת מדינת ישראל וכן... גם לתפארת האלבום.

אגב – אם כבר הזכרנו צילומי הריון, אני חייבת לגלות לכם כי לצד צילומי הסטודיו שאני מצלמת (גלריית צילום הריון להתרשומתכם), תככבו גם לצד מסלעה שנמצאת בחצר בייתי ומכיוון שהסלעים הללו נבחרו בקפידה והובאו מהצפון, יהיה בזה גם קצת מריח הטבע והנוף של צילומי הריון בצפון... 

זהו. הכל התחיל מזה שפנטזתי יחד איתכן על צילומי הריון בצפון אמריקה, משם חזרנו למציאות שהתגלתה כלא עגומה בכלל, עם צילומי הריון בצפון ארצנו הקטנטונת, כשהמסקנה העיקרית מהפנטזיה ומהמציאות היא אחת: אל תוותרו על צילומי הריון.

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X