תפריט יצירת קשר טלפון

טיפים לצילום ילדים

כפי שאתם יודעים, מלבד צילומי הריון, יש עוד מגוון רחב של צילומים כגון צילומי משפחה, צילומי ילדים, צילומים לבר מצווה ואפילו צילומי בעלי חיים. אבל הפעם נתמקד בצילומי ילדים! עם הזמן לומדים כמה טיפים לגבי צילום ילדים, אז הנה כמה טיפים לצילום ילדים שאולי תמצאו כיעילים.

סבלנות

אם יש משהו שאתם בטח יודעים על ילדים - זה שצריך סבלנות איתם. כשהולכים לצילומי ילדים ומשפחה הילדים לא תמיד משתפים פעולה על ההתחלה ולפעמים הם מתביישים קצת. צריך לתת להם את הזמן להיפתח ולא לדחוק בהם להשתתף אם הם לא רוצים, אבל ברגע שהם יראו שכולם עושים חיים הם יחלו להתגנב לאט לאט לתוך הפריים והם יאהבו את זה.

היו מוכנים

תמיד תהיו מוכנים עם המצלמה לצלם את הלא מצופה. בצילום חשוב מאוד להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, אבל כל זה לא שווה אם אתם לא עם היד על המצלמה ומוכנים לכל דבר שלא יבוא. כל רגע חשוב ולכן צריך להיות מוכנים!

גובה העיניים

כשמצלמים ילדים מגובה של אדם מבוגר לפעמים הם יוצאים קטנים או שהזווית פשוט לא מחמיאה כמו שרוצים. אם מתכופפים ומצלמים את הילדים מהגובה שלהם אפשר לצלם תמונות מדהימות שמראות את העולם שלהם מזווית אחרת. אנשים אוהבים לראות תמונות מזוויות שהם לא רואים כל יום כי למען האמת ילדים מלמעלה אנחנו רואים כל הזמן, אבל צילום נמוך עושה הבדל גדול.

הפכו את זה לטבעי

ילדים חווים הרבה חוויות בפעם הראשונה, צילום מקצועי בסטודיו זה לא דבר שכולם כבר הספיקו לעשות, אפילו מבוגרים! אז אל תתפלאו אם הם לא יהיו נינוחים בהתחלה או אם התמונות ייראו קצת מאולצות. תנו להם זמן, אפילו תעמידו פנים שאתם לא מצלמים ותפתחו איתם שיחה קטנה או שחקו איתם ותראו שברגע המתאים התמונה האותנטית והטבעית תהיה הכי מושלמת.

תנו לילד להשתגע

אחרי שצילמתם כמה תמונות יפות וטבעיות אפשר להשתגע קצת. צלמו את הילדים עושים פרצופים או תנו להם להשתחרר ולהביא איתם עולם שלם של דימיון שיתעורר לחיים לעיני המצלמה. זה לא שגרתי וזה נהדר.

נשמע כיף, לא? ובכן, אם אהבתם את התמונות או שאתם מעוניינים להיפגש בסטודיו לצילומי ילדים אולי תתעניינו בעוד תמונות דרך האתר.

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X