תפריט יצירת קשר טלפון

5 טיפים להריון מהנה יותר

אם את חושבת להיכנס להריון או שאת כבר בהריון, סביר להניח שתרצי להפיק מכך את המיטב ולנסות כל דבר שיעזור לכם להריון או לך, הנה 10 טיפים שכדאי לקחת בחשבון.

הכיני יומן הריון

בזמן ההריון עולים לך המון מחשבות ורעיונות בראש, אבל 9 חודשים זה הרבה זמן למחשבות אז איך תזכרי את הכל? בשביל זה יש יומן הריון. רוצה תומכת לידה שתלווה אותך? בונה על אפידורל? מה עם שמות לילד? כתבי ביומן ההריון כל מה שעולה לך לראש, בכל נושא כך שבסופו של דבר יהיה לך מקום להסתכל כשתרצי להיזכר.

בין הדברים שאפשר לכתוב ביומן ההריון יש את החוויות שחווית, דברים שאהבת ולא אהבת (כך שתזכרי בהריון הבא, אם כי לא תמיד זה נותר אותו דבר), שמות לילדים, מי את רוצה שיהיה איתך בחדר הלידה, איזה מוסיקה תרצי בחדר הלידה (אם בכלל), בקשות מיוחדות בחדר הלידה, מעקב אחר שינויים במשקל או בהתפתחות הילד ועוד…

החכימי

גם אם זו לא הלידה הראשונה שלך, תמיד אפשר ללמוד דברים חדשים על תקופת ההריון ועל גידול הילדים. הקדישי זמן רב ללמידה, בקריאת ספרים, מאמרים באינטרנט, השתתפי בקבוצות בפייסבוק שעוסקות בנושאים המתאימים לך ואל תשכחי שללמוד זה גם כיף.

צאי למסע קניות

כמובן שקניות לתינוק את הולכת לערוך בכל מקרה, אבל מה עם קניות בשבילך? תקופת ההריון היא הזדמנות נפלאה לצאת למסע קניות ולפנק את עצמך בכל מיני מתנות. לדוגמא – נשים רבות עולות במידות הנעליים, לפעמים במידה ולפעמים בחצי מידה, זוהי הזדמנות טובה להתפנק בזוג נעליים חדשות.

חדשי את הרומנטיקה

הרומנטיקה לעתים לוקחת את עצמה צעד אחד אחורה בזמן ההריון. ישנם זוגות שאת הזמן הפנוי המשותף שיש לשניהם הם לעתים נוטים להקדיש להריון או למנוחה (ואין בכך רע) אבל זה לא אומר שלא צריך לבלות זמן איכות ביחד כמו לפני ההריון. חשבו על רעיונות לדייטים לחיזוק הקשר. הנה כמה רעיונות קטנים שאפשר ליישם. מומלץ דווקא לנצל את החוויה החדשה של ההריון לנסות רעיונות חדשים לדייטים שמעולם לא ניסיתם.

גשי לצילום הריון

בשנים האחרונות צילום הריון הפך כבר למסורת. נשים שלא ניסו מעולם לא יוכלו לדמיין את החוויה הזאת ואלו שניסו ירצו לחזור לסטודיו גם בהריון הבא. יש מגוון רחב של סגנונות צילום הריון, אפשר להצטלם בטבע, בבית ובסטודיו, אפשר להצטלם בצורה צנועה כדי להתאים לאורח החיים שלך או למצוא רעיונות אומנותיים חדשים שמעולם לא ניסית. הצילומים על ידי צלמת מקצועית שונים לגמרי מצילומים שהורגלת אליהם עד היום מהמצלמה בטלפון, כך שלא נהנים רק מהחוויה עצמה אלא צוברים זיכרונות מעוצבים ויפים לעתיד.

רוצה להיראות פוטוגנית יותר? הנה כמה טיפים.

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X