תפריט יצירת קשר טלפון

צילומי הריון ומשפחה - ממש כמו פעם

אם נחזור עשרות שנים אחורה, לתקופה שבה לא לכולם היו מצלמות בכיסים נוכל לגלות משהו מדהים שאנשים נהגו לעשות, ללכת ביחד לסטודיו צילום ולבצע סדרת צילומי הריון ומשפחה שהיא יפה ומרתקת שתספק לכם זיכרונות יפים לשנים רבות. משפחות רבות היו מתארגנות, מתלבשות יפה, נכנסות לרכב ונוסעות לחנות הצילום הקרובה או האהובה עליהם כדי לצלם כמה תמונות שיהיה אפשר לקשט את הקירות, לשמור באלבומי תמונות או לשלוח בגלויות לבני משפחה, קרובים וחברים.

היום כבר לא עושים את זה כי כולם חיים על 'מהירות', הם רוצים לצלם כמה שיותר תמונות בכמה שיותר קלות ולא שמים לב שהערך של התמונות הוא כבר לא מה שהיה פעם, אנשים במקרה הטוב שומרים את התמונה במחשב ובמקרה הרע מעבירים את התמונה עם האגודל או בכלל מוחקים אותה. בדיוק בשביל זה יש צילומי משפחה וצילומי הריון.

צילומי הריון ומשפחה בדרך כלל הם רק תירוץ, הרי לא צריך להיות בהריון כדי ללכת לצילומים בסטודיו, אבל מדובר בתקופה חשובה שרוצים לתעד אותה בקצת יותר יצירתיות ואומנות ולכן הולכים לצלמת הריון מקצועית. בנוסף לכך, אפשר לשלב את צילומי ההריון עם צילומי משפחה ולצרף את הבעל, הילדים ואולי אפילו את חיות המחמד לצילומים המשותפים. באמצעות סדרת צילומים יפה עם כמה רעיונות מקוריים שלכם, של הצלמת וכל מיני דברים שאילתרתם באמצע תוכלו להניח את ידכם על תמונות מרהיבות ויפות שאפשר לשתף עם מי שאתם אוהבים וכמובן לשמור לעתיד.

באותו נושא

כשהולכים לסטודיו לצורך צילום ילדים ומשפחה, התמונות מקבלות ערך וכל תמונה הופכת להיות תמונה שנשמרת לנצח. אמנם היום כבר לא שולחים גלויות, אך התמונות האלו שימושיות מתמיד בעידן הוירטואלי שבו אפשר לשתף את התמונות החשובות בחייכם עם האנשים שאתם אוהבים ברשתות החברתיות או לשלוח לבני משפחה באמצעות המייל והווצאפ.

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X