תפריט יצירת קשר טלפון

צילומי משפחה בטבע

פעם כאשר רצינו לעשות צילומי משפחה הלכנו לצלם ועשינו צילומים בסטודיו על רקע וילון מודפס עם ציור של שקיעה, האמת שלא יצא מוצלח מידי. היום צילומי משפחה הם עדיין רלוונטיים ופופולריים. כל משפחה רוצה להנציח את הרגעים המיוחדים שלה, את הילדים לפני שהם גדלים, את התמימות ואת האהבה. ואיך אפשר לעשות זאת בצורה הטובה ביותר? צילומי משפחה בטבע הם הדרך האותנטית ביותר לבטא את החום והאהבה של התא המשפחתי.

בשביל צילומי משפחה בטבע צריך קודם כל לבחור את הלוקיישן. אל תיבהלו, צלמים המנוסים בצילומי משפחה בטבע בדרך כלל מכירים פינות חמד נסתרות המשקפות את היופי של הטבע במיטבו ויכולות לתת את התפאורה המושלמת לתמונות שלכם. חשוב שתזכרו שצילומי משפחה בטבע הם קודם סוג של יום כיף עבור המשפחה. נכון שצריך להגיע נקיים ומסודרים בשביל התמונות, אבל בסופו של דבר התמונות הכי טובות יוצאות כאשר הצלם לוכד בעדשת המצלמה את הרגש הטבעי המוקרן מכל אחד מבני המשפחה כאשר הם מבלים יחדיו. כאן אפשר להשתחרר מחובר הנוחות של הסטודיו ומהתפאורה המלאכותית - כאן פשוט צריך להרגיש טבעיים וחופשיים וכך יתקבלו התמונות הטובות ביותר, התמונות אשר ישמשו כמזכרת לשים ארוכות ולדורי דורות. אם תרצו לראות כיצד זה נראה תוכלו לחפש בגוגל גלריות של צלמים מוכרים בתחום צילומי המשפחה בטבע, כמו הצמת גבית ינאי או צלמים אחרים לצורך השוואה וקבלת השראה.

מתי עושים צילומי משפחה בטבע?

צילומי משפחה בטבע ניתן לעשות בכל עונות השנה. זכרו שהטבע תמיד משתנה ומתחדש ומקיים את המחזוריות שלו. בכל יום בשנה הטבע נראה אחרת; בתקופת הקציר נראה שדות יבשים ובתקופת האביב נראה שדות פורחים; ישנם ימים אפורים וגשומים וישנם ימים בהירים עם שמיים כחולים. כל עונה נותנת אופי אחר לתמונות. המשפחה יכולה לבחור את הרגעים המיוחדים שלה, הרגעים שחשוב לכולם להתקבץ יחדיו לתמונות משותפות. ניתן לעשות זאת בצמתים שונים בחיים, כמו המעבר מהגן לבית הספר; בסיום שנת הלימודים; לכבוד יום המשפחה; לכבוד יום הולדת של אחד ההורים או הילדים או אולי כאשר תרצו לשלוח תמונות יפות למשפחה בחו“ל.

chat
דברי איתי
גבית:
גבית:
גבית:
גבית:
X